7.06.2022
Онлайн-Свято останнього дзвоника
6.06.2022
Класна година, присвячена закінченню навчального року
1. Подяка батькам та учням за сумлінне виконання завдань під час дистанційного навчання
2. Пригадаємо моменти шкільного життя в цьому році. Які радісні і щасливі ми були...
3. Під час літніх канікул дбаємо про своє життя
4. Література для 4 класу: список рекомендованих творів
Список рекомендованої літератури з 3 в 4 клас включає:
- «Пригоди барона Мюнхаузена» Рудольф Распе
- Василь Симоненко «Подорож в країну Навпаки», «Цар Плаксій та Лоскотон»
- Редьярд Кіплінг Казки
- Михайло Слабошпицький «Славко і Жако»
- Володимир Рутківський «Гануся», «Бухтик з тихого затону»
- Ірина Прокопенко «Пригоди на землі та під водою»
- Сергій Гридін «Федько, прибулець з інтернету»
- Олександр Дерманський Казки
- Ксенія Ковальська «Канікули прибульців із Салатти»
- Паола Утевська «Лісова аптека»
- Астрід Ліндгрен «Пеппі Довгапанчоха»
- Зірка Мензатюк «Таємниця козацької шаблі»
- Роальд Дал «ВДВ»
- Джеремі Стронг «Гармидер у школі»
- Даніель Дефо «Робінзон Крузо»
Жуль Верн «Навколо світу за вісімдесят днів»
Марк Твен «Принц і злидар»
Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки»
Ярослав Стельмах «Найкращий намет»
Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили, найдужчої людини світу»
Мирних і щасливих всім канікул!
3.06.2022
Математика
Тема. Повторення вивченого матеріалу
1. Виконай завдання на с. 63 в друкованому зошиті
2. Оціни свою роботу
Українська мова
Тема.
2.06.2022
ЯДС
Тема. Узагальнення та систематизація знань з теми " Людина в суспільстві"
1. Пройдіть тест
2. Оціни свою роботу
Математика
Тема. Повторення вивченого матеріалу
1. Виконай завдання на с. 61-62 в друкованому зошиті
2. Оціни свою роботу
Українська мова
Тема.
1.06.2022
1. Вітаю з Міжнародним днем захисту дітей.
2. Подивись відео-презентацію і дізнаєшся:
- яке свято 1 червня;
- в скількох країнах його святкують;
- з якого року це свято відзначають в Україні;
- що є символом свята;
- що він символізує;
- з чим пов'язане це свято;
- які права має кожна дитина.
31.05.2022
Математика
Тема. Повторення вивченого матеріалу
1. Виконай завдання на с. 58, 60 в друкованому зошиті
2. Оціни свою роботу
Літературне читання
Тема. Читання творів з Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах
1. Познайомся з сучасною українською дитячою письменницею Валентиною Вздульською на с. 12
2. Прочитай твір Валентини Вздульської "Потяги"
3. Смайликом покажи, чи сподобався тобі цей твір.
ЯДС
Тема. Україна на карті світу. Україна - європейська держава
1. Працюй в режимі онлайн-уроку
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 136-1373. Виконай завдання в зошиті на с. 61
4. Оціни свою роботу
30.05.2022
Математика
Тема. Повторення вивченого матеріалу
1. Виконай завдання на с. 59 в друкованому зошиті
2. Оціни свою роботу
Літературне читання
Тема. Читання творів з Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах
1. Познайомся з сучасною українською дитячою письменницею Тетяною Стус (Щербаченко) на с. 12
2. Прочитай твір Тетяни Стус "Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні"
3. Смайликом покажи, чи сподобався тобі цей твір.
ЯДС
Тема. Земля - спільний дім для всіх людей
1. Працюй в режимі онлайн-уроку
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 132-133
3. Виконай завдання в зошиті на с. 60
4. Оціни свою роботу
Фізкультура
27.05.2022
Українська мова
Тема. Перевірка мовних знань і вмінь. Текст
1. Виконай тест
Тема. Читання творів з Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах
1. Познайомся з сучасним українським дитячим письменником Іваном Андрусяком на с. 12
2. Прочитай твір Івана Андрусяка "Як подружитися з Чакалкою"
3. Смайликом покажи, чи сподобався тобі цей твір.
Фізична культура
26.05.2022
Математика
Тема. Повторення вивченого матеріалу
1. Усно розібрати завд. №577,558, 580, 581, 582
2. В завд. № 579 спочатку знайди ширину прямокутника, а потім накресли його.
3. Письмово завд. 583, 584.
Українська мова
Тема.
ЯДС
Тема. Правопорушення
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 130-131
3. Виконай завдання в зошиті на с. 58
4. Оціни свою роботу
25.05.2022
Українська мова
Тема. Діагностична робота. Диктант "Україна"
1. Відкрий зошит. Напиши число.
2. Далі працюй в режимі відео-уроку.
3. Перевір написаний диктант.
4. Сфотографуй роботу і надішли на перевірку.
Математика
Тема. Робота над виправленням та попередженням помилок
Зробити роботу над помилками, які були допущені в діагностичній роботі.
Літературне читання
Тема
Фізична культура
24.05.2022
Математика
Тема. Діагностична робота "Письмове додавання і віднімання. Повторення матеріалу"
Написати в зошиті число і виконати роботу.
В тестових завданнях позначити тільки букву з правильною відповіддю. Наприклад: 1. А
1. З першого куща зібрали k помідорів, а з другого - на 3 помідори менше. Скільки помідорів зібрали з двох кущів разом?
А. k + (3 - k) Б. k + k : 3
В. k + (k - 3)
2. Яке обчислення зроблене неправильно? Порахуй в стовпчик і визнач правильну відповідь.
А. 387 + 495 = 882 Б. 513 - 244 = 269
В. 175 + 548 = 623
3. Розв'яжи рівняння з перевіркою
48 : Х = 6
4. Визнач порядок дій у виразі й обчисли його значення.
304 + 4 х 150 - 378 =
/Спиши приклад, зверху постав порядок дій. Розв'яжи кожну дію окремо внизу під прикладом. Додавання і віднімання роби в стовпчик. х - це знак множення./
5. Сонячне затемнення почалося о 13 год 18 хв, а закінчилося о 15 год 28 хв. Скільки часу тривало затемнення?
/Умову писати не треба. Запишіть тільки розв'язання прикладом./
6. Рибалки зловили 14 щук, що становить 1/6 всіх спійманих рибин. 1/3 кількості всіх рибин відправили в рибний кіоск. Скільки рибин відправили в рибний кіоск?
/Записати умову, питання, розв'язання ( якщо можеш, склади вираз), відповідь/
Зроби фото виконаної роботи і надішли на перевірку.
Літературне читання
Тема
ЯДС
Тема. Взаємозв'язок між вчинком і наслідком
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 126-127
3. Виконай завдання в зошиті на с. 58
4. Оціни свою роботу
23.05.2022
ЯДС
Тема. Онлайн-екскурсія "Знайомство з сучасними народними ремеслами Сумщини"
1. Основні народні ремесла Сумщини - це гончарство, ткацтво і вишивка
2. Мешканці нашого міста Сергій Романцов, Ігор Білевич, Марина Черкай продовжують та далі розвивають народні ремесла.
Математика
Тема. Повторення вивченого матеріалу
1. Розв'яжи приклади в інтерактивному аркуші за посиланням
https://www.liveworksheets.com/et2855813yx
2. Натисни на кнопку "Фініш" і отримай оцінку за свою роботу.
3. Фото роботи надішли вчителю
4. Розв'яжи виразом зад. № 554
5. Розв'яжи рівняння №553
Літературне читання
Тема
Фізична культура
20.05.2022
Математика
Тема. Закріплення вивченого матеріалу
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Закріпи отриманні знання, виконавши завдання в друкованому зошиті.
3. Оціни свою роботу
Українська мова
Тема
1. Усно2. Письмово
3. Усно
4. Письмово
Літературне читання
Тема
Фізична культура
19.05.202
Математика
Тема. Складання та розв'язування задач
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Закріпи отриманні знання, виконавши завдання в друкованому зошиті.3. Оціни свою роботу
Українська мова
Тема
1. Усно2. Виконай впр. № 355 письмово /завд. №3/.
3. УсноЯДС
Тема. Сучасні народні ремесла рідного краю
1. Працюй у режимі відео-уроку
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 124-125
3. Виконай завдання в зошиті на с. 57
4. Оціни свою роботу
18.05.2022
Українська мова
Тема
1. Усно2. Письмово виконай завд. 1,2
3. Усно поясни значення виразів
4. Перевір себе
Математика
Тема. Письмове додавання у випадку трьох доданків
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Закріпи отриманні знання, виконавши завдання в друкованому зошиті.
3. Оціни свою роботу
Літературне читання
Тема.
Фізична культура
17.05.2022
Математика
Тема. Письмове віднімання з нулями у зменшуваному
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Закріпи отриманні знання, виконавши завдання в друкованому зошиті.
3. Оціни свою роботу
Літературне читання
Тема. Діагностична робота. Робота з літературним твором
1. Прочитай уважно текст "Ведмедикова малина" (За Марією Пономаренко)
Ведмедик Пухнастик був великим ласуном. Цілий день ходив по лісі, збирав корінці та ягоди. А одного разу надибав на цілі зарості малини.
- Ух, ти! - загорілися від щастя очі у малого. - Як добре, що козубка прихопив!
За годину-другу назбирав Пухнастик соковитих ягід, наївся досхочу і, мугикаючи веселу пісеньку, почалапав додому.
«Пригощу маму, - подумав, - і ляжу подрімаю...»
- Агов, Пухнастику! - почув поруч. - 3 урожаєм тебе!
Зайчик Сіра Шубка дивився на повнісіньку корзинку і ковтав слину.
- Пощастило! - радісно розсміявся Пухнастик. - Ти, мабуть, ягідок хочеш? Наставляй лапки...
За хвильку зайчик сидів на пеньку і наминав смачну малину, а Пухнастик попростував лісовою стежиною далі.
- Здоровий був, Пухнастику! — почув знову. Скосив очі ведмедик: так і є - їжачок Голочка.
- Ти, я бачу, часу даремно не гаяв... Молодець, що й казати!
- Еге ж! - погодився щасливий Пухнастик. - Наставляй свого капелюха!
- Спасибі! Спасибі! — щиро зрадів Голочка. - Закроплю душу солоденьким...
- Кропи на здоров'ячко, — розсміявся Пухнастик, - а я піду, маму порадую...
Ведмедик мугикав собі під ніс веселу пісеньку і чимчикував далі.
- Веселого співаннячка! — почулося згори. — Пухнастик задер голову і усміхнувся: - Це ти, Намистинко?
- Я, я, - закивала пухнастим хвостиком руда білочка. - Ти, я бачу, з урожаєм...
- Еге ж! - радісно кивнув ведмедик. - Неси-но якусь посудину, відсиплю...
Намистинка блискавкою метнулася до хатини і за хвилину стояла перед ведмедиком з липовою, розмальованою у мальви мисочкою.
- Яка ж гарна! — зачудовано мовив Пухнастик. — У такій тільки малину і тримати.
Малий сипонув з кошика і почухав потилицю: там не залишилося вже жодної малинки. Намистинка ж тримала повнісіньку мисочку ягід.
- Давай-но я відсиплю тобі половину! - сказала білочка, дивлячись співчутливо на Пухнастика.
- Не треба! — махнув лапкою ведмедик. - Я ще назбираю! Малини багато в лісі.
Пухнастик попрощався з Намистинкою і знову почалапав до малинника. Уявляв, як зрадіє мама, коли він принесе їй цілу корзинку запашних ягідок.
2. Виконай тест
3. Оціни свою роботу.
ЯДС
Тема. Господарська діяльність людей рідного краю
1. Працюй у режимі відео-уроку
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 122-123
3. Виконай завдання в зошиті на с. 56
4. Оціни свою роботу
16.05.2022
ЯДС
Тема. Праця людей різних професій
1. Працюй у режимі відео-уроку
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 118-119
3. Виконай завдання в зошиті на с. 55
4. Оціни свою роботу
Математика
Тема. Письмове віднімання від розрядного трицифрового числа
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Закріпи отриманні знання, виконавши завдання в друкованому зошиті.
3. Оціни свою роботу
Літературне читання
Тема
Фізична культура
13.05.2022
Літературне читання
Тема
Украінська мова
Тема
1. Усно2. Письмово
3. Усно
4. Опиши подію, яка тебе вразила
5. Усно
Математика
Тема. Віднімання з двома переходами через розряд, коли в зменшуваному нуль десятків
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Закріпи отриманні знання, виконавши завдання в друкованому зошиті.
3. Оціни свою роботу
Фізична культура
12.05.2022
Математика
Тема. Віднімання з двома переходами через розряд, коли в зменшуваному нуль одиниць
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Закріпи отриманні знання, виконавши завдання в друкованому зошиті.
3. Оціни свою роботу
Українська мова
Тема.
1. Усно2. Письмово
3. Усно
4. Письмово
5. Оціни свою роботу на уроці
ЯДС
Тема. Пам'ятні події та народні свята України
3. Виконай завдання в зошиті на с. 54
4. Оціни свою роботу
11.05.2022
Фізична культура
Літературне читання
Тема
Математика
Тема. Письмове віднімання з двома переходами через розряд
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Закріпи отриманні знання, виконавши завдання в друкованому зошиті.
3. Оціни свою роботу
Українська
мова
Тема.
1. Усно2. Письмово
3. Виконай завдання в зошиті на с. 53
4. Оціни свою роботу
Математика
Тема. Письмове додавання з двома переходами через розряд
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Закріпи отриманні знання, виконавши завдання в друкованому зошиті.3. Оціни свою роботу
Літературне читання
Тема
3. Виконай завдання в зошиті на с. 52
4. Оціни свою роботу
Математика
Тема. Робота над виправлянням та попередженням помилок з теми "Ділення з остачею. Письмове додавання і віднімання"
Виконай правильно завдання, в яких були допущені помилки.
Літературне читання
Тема
Фізична культура
Тема. Діагностична робота. Ділення з остачею. Письмове додавання і віднімання
/Відкрий зошит, напиши число. Став номер завдання і виконуй його. В завд. № 1,2 вкажи тільки букву, яка відповідає правильній відповіді/
1. Який запис правильний?
А) 28 : 3 = 8 (ост. 4) Б) 57 : 9 = 6 (ост. 3)
В) 50 : 6 = 7 (ост. 10)
2. На які множники доцільно розкласти дільник, щоб було зручно виконати послідовне ділення 72 : 24?
А) 2 і 12 Б) 6 і 4 В) 8 і 3
3. Виконай ділення і зроби перевірку
650 : 5 =
4. Обчисли письмово /в стовпчик/
857 - 325 = 329 + 438 = 308 - 126 =
451 + 234 = 268 + 322 = 512 - 221 =
5. Виконай ділення з остачею і зроби перевірку
48 : 7 =
6. Задача /запиши умову в таблицю, розв'язання і відповідь повністю/
Перша бригада пошила за 4 дні 24 костюми. Друга бригада за день шила на 2 костюми більше, ніж перша. За скільки днів друга бригада пошиє 40 костюмів?
За 1 день Кількість За всі дні
І бр.
ІІ бр.
Зроби фото і надішли на перевірку.
Оціни свою роботу
Літературне
читання
Тема.
Фізична культура
Українська мова
Тема.
1. Письмово2. Усно
3. Письмово
5.05.2022
Математика
Тема. Письмове віднімання з одним переходом через розряд (продовження)
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Закріпи отриманні знання, виконавши завдання в друкованому зошиті.
3. Оціни свою роботу
Тема.
Стосунки людей у суспільстві
1.
Працюй в режимі відео-уроку
3.
Виконай завдання в зошиті на с. 51
4. Оціни свою роботу
Українська
мова
Тема.
1. Усно2. Письмово
3. Усно
4. Письмово
5. Оціни свою роботу
Тема
. Письмове віднімання з одним
переходом через розряд
1. Працюй в режимі
відео-уроку
3.
Оціни свою роботу
Літературне
читання
Тема.
Фізична культура
Математика
Тема.
Письмове додавання з одним переходом через
розряд (продовження)
1. Працюй в режимі
відео-уроку
3.
Оціни свою роботу
Літературне
читання
Тема.
ЯДС
Тема.
Людина - частина суспільства
1.
Працюй в режимі відео-уроку
3.
Виконай завдання в зошиті на с. 50
4.
Оціни свою роботу
2.05.2022
ЯДС
Тема.
Узагальнення та систематизація знань. Діагностична робота "Людина - частина живої природи"
1.
Виконай тест
Код доступу 5418395
Використай цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
2.Оціни
свою роботу
Математика
Тема.
Письмове додавання з одним переходом через розряд
1. Працюй в режимі
відео-уроку
3.
Оціни свою роботу
Літературне
читання
Тема.
Оціни свою роботу
Фізична культура
День цивільного захисту
Тема. Обережно! Небезпечні знахідки.
Практична частина:"Правила особистої безпеки"
Що таке Цивільний захист ?
Цивільний захист - це функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, під час війни шляхом запобігання і ліквідації їх наслідків та надання допомоги постраждалим.
Життя людини – найвища цінність. Сьогодні ми з вами попрацюємо з тим, щоб ви цю цінність не втратили у випадку виявлення небезпечних знахідок, не розгубилися, пригадали як врятуватися самому та допомогти іншим.
Військові попереджають, що ворог використовує заміновані предмети, а також може скидати протипіхотні міни-«метелики». Ще однією небезпекою є снаряди, які не розірвались.
1. Не брати в руки знайдені предмети
Це може бути іграшка, мобільний телефон, ручка — начиненими вибухівкою можуть виявитись різноманітні предмети. Протипіхотні міни-«метелики» також можуть зацікавити дитину — незвичної форми корпус виготовлений з пластику і може бути різних кольорів. Небезпечною може бути будь-яка знахідка. Як би не було цікаво, її не можна підбирати, адже шкода для здоров’я і навіть життя дуже серйозна.
2. Оминати снаряди, які не розірвались Під час обстрілу деякі снаряди можуть не спрацювати одразу. Але вони готові вибухнути будь-якої миті. Те, що здається частиною, уламком — також може містити заряд і бути небезпечним. Не можна підбирати такі «трофеї».
3. Не експериментувати з боєприпасами Зазвичай, коли дорослі знаходять серійні міни, снаряди, гранати, то негайно викликають фахівців, які огороджують район і знешкоджують небезпечні знахідки. Натомість дітей природна цікавість спонукає до небезпечних експериментів. Вони можуть підкладати боєприпаси в багаття, випробовувати їх на міцність ударами, намагатися розібрати.
У разі знаходження вибухонебезпечного пристрою заборонено: · наближатися до предмета; · пересувати його або брати до рук; · розряджати, кидати, вдаряти по ньому; · розпалювати поряд багаття або кидати в нього предмет; · приносити предмет додому.
4. Остерігатись бездоглядних речей Вибухівку можуть помістити у звичайні портфелі, сумки, банки, пакунки і потім залишити в багатолюдних місцях. У такому разі важко відрізнити сумку з вибухівкою від такої ж сумки, залишеної забудькуватим пасажиром у громадському транспорті. Тому бездоглядні предмети в транспорті, дворі, магазині вимагають особливої уваги. Дітям до них не слід наближатись, потрібно повідомити дорослих, які передадуть інформацію поліції. Цінуй своє та оточуючих здоров’я і життя, виконуй ці прості правила-завжди будеш здоровою та щасливою дитиною.
Українська мова
Тема.
Тема. Письмове додавання і віднімання (закріплення)
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті
3. Оціни свою роботу.
Літературне читання
Тема. Діагностична робота. Аудіювання. А. Литвин "Цвіркун" (письмово)
1. Прослухай текст (читає мама)
Ріс собі на світі хлопчик. І дуже люди того хлопця любили, бо умів він співати, як ніхто на світі. Вечорами, після денної роботи, коли можна було трохи спочити, сходилися старі й малі послухати пісню. Кожен, хто чув хоч раз той спів, ніби набирав у груди сили й снаги, ніби пив живу воду з цілющого джерела. Співав хлопець про сонце, про квіти-трави, про землю. І кожна його пісня славила рідний край. Ті пісні хлопчина складав сам. А коли в нього питали, як це йому вдається, відповідав, що все те — від квітів, дерев, води, птахів та звірів.
Якось прийшло в цей край лихо. Про співучого хлопчика прочули злі вороги й вирішили викрасти його. Темної ночі, коли він наслухав пісню місячного сяйва, щоби потім переспівати його людям, схопили вони його й понесли в свої землі. Володар тої країни хотів мати співучого раба. Та хлопець йому не співав. Просили його — мовчав, били — мовчав. Тільки одного разу, змучений вкрай, завів тужну-тужну пісню. Від тої пісні німіли люди, а каміння плакало. Була вона про розлуку з рідною стороною.
Злий володар наказав відвезти хлопчика в його землю і, якщо він там співатиме, убити. Тільки-но ступив хлопчик на рідну землю, одразу в нього вирвалася пісня.
Котрийсь із ворогів замахнувся шаблюкою, щоб виконати наказ володаря, але шабля свиснула в повітрі, а хлопця не стало. Лише в зеленій траві застрибало маленьке чорненьке створіння. І задерикувато заспівало.
Відтоді й повелися на нашій землі веселі цвіркуни. їхні пісні славлять рідну землю, звеселяють смутних. А хто понад усе любить батьківщину, той чує в пісні маленького цвіркуна слова про красу нашої землі.
2. Виконай тест
3. Оціни свою роботу.
Фізична культура
Математика
Тема. Письмове додавання і віднімання у випадку, коли зменшуване містить один нуль
1. Працюй в режимі відео-уроку
3. Оціни свою роботу.
Українська мова
Тема.
1. Виконай тест
2. Працюй усно
ЯДС
Тема. Взаємодія та співпраця з іншими
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 102-103.
3 Виконай завдання в зошиті на с. 49.
4. Оціни свою роботу.
27.04.2022
Математика
Тема. Письмове додавання у випадку, коли в сумі утворюється один нуль
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті
3. Оціни свою роботу.
Українська мова
Тема.
1. Письмово2. Усно
3. Письмово
4. Усно
5. Письмово
Літературне читання
Тема.
Фізична культура
26.04.2022
Математика
Тема. Ознайомлення з письмовим відніманням
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті
3. Оціни свою роботу.
Літературне читання
Тема.
Тема. Вчимося вчитися
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 98-99.
3 Виконай завдання в зошиті на с. 48.
4. Оціни свою роботу.
25.04.2022
ЯДС
Тема. Навчання - складова життєвого успіху
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 96-97.
3 Виконай завдання в зошиті на с. 47.
4. Оціни свою роботу.
Математика
Тема. Ознайомлення із письмовим додаванням
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті
3. Оціни свою роботу.
Літературне читання
Тема.
Фізична культура
Українська мова
Тема
1. Усно2. Письмово
3. Усно
4. Письмово
Математика
Тема. Розв'язування практично зорієнтованих задач
1. Працюй в режимі відео-уроку / зад. № 398-401/
2. Оціни свою роботу.
Літературне читання
Тема.
Фізична культура
21.04.2022
Математика
Тема. Розв'язування практично зорієнтованих задач
1. Працюй в режимі відео-уроку /зад. № 394-397/
2. Оціни свою роботу.
Українська мова
Тема.
1. Усно2. Письмово / коли будеш виписувати словосполучення, стрілочки зверху ставити не треба/
3. Головне слово у словосполученні позначай хрестиком над ним зверху.
ЯДС
Тема. Пізнання себе та своїх можливостей
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 94-95.
3 Виконай завдання в зошиті на с. 45-46.
4. Оціни свою роботу.
20.04.2022
Українська мова
Тема.
1. Усно2. Письмово
4. Письмово
5. Усно
6. Письмово
Математика
Тема. Узагальнення та систематизація знань з теми "Позатабличне множення і ділення"
1. Виконай тест "Ділення з остачею"
2. Працюй в режимі відео-уроку /зад. №392-393/
3. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті
4. Оціни свою роботу.
Літературне читання
Тема
Фізична культура
19.04.2022
Математика
Тема. Знаходження невідомих компонентів при діленні з остачею
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті
3. Оціни свою роботу.
Літературне читання
Тема.
ЯДС
Тема. Риси характеру, які забезпечують дружні взаємини з іншими.
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 90-91.
3 Виконай завдання в зошиті на с. 44.
4. Оціни свою роботу.
18.04.2022
ЯДС
Тема. Риси характеру, які сприяють досягненню успіху
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 88-89.
3 Виконай завдання в зошиті на с. 42-43.
4. Оціни свою роботу.
Математика
Тема. Рівняння, у яких права частина - числовий вираз
1. Працюй у режимі відео-уроку
3. Оціни свою роботу.
Літературне читання
Тема.
Фізична культура
15.04.2022
Українська мова
Тема.
3. Письмово
4. Оціни свою роботу.
Математика
Тема. Робота з даними
1. Потренуйся розв'язувати приклади на ділення з остачею на тренажері.
Зайди за посиланням: https://learningapps.org/9218574.
2. Далі працюй у режимі відео-уроку
3. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті
4. Оціни свою роботу.
Літературне читання
Тема. Михайло Слабошпицький "Їхній сад" (продовження)
Фізична культура
14.04.2022
Математика
Тема. Перевірка правильності виконання ділення з остачею
1. Попрацюй на тренажері. Тренуйся ділити з остачею.
Зайди за посиланням: https://learningapps.org/9019947
2. Далі працюй у режимі відео-уроку
3. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті
4. Оціни свою роботу.
Українська мова. Розвиток мовлення /всі завдання виконати усно/
Тема.
Оціни свою роботу.
ЯДС
Тема. Зовнішність людини
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 86-87.3 Виконай завдання в зошиті на с. 41.
4. Оціни свою роботу.
13.04.2022
Українська мова
Тема.
1. Усно2. Письмово
3. Усно
4. Письмово
5. Усно
6. Письмово
7. Усно
8. Оціни свою роботу.
Математика
Тема. Порівняння остачі та дільника
1. Попрацюй на тренажері. Тренуйся ділити з остачею.
Зайди за посиланням: https://learningapps.org/9218574
Спочатку вибери приклади з остачею 1, потім 2 і т.д. І ти отримаєш побажання від мене на цей день.
2. Далі працюй у режимі відео-уроку
3. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті
4. Оціни свою роботу.
Літературне читання
Тема. Михайло Слабошпицький "Їхній сад"
Фізична культура
12.04.2022
Математика
Тема. Ділення з остачею (продовження)
1. Працюй у режимі відео-уроку
2. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті
3. Оціни свою роботу.
Літературне читання
Тема. Леся Вознюк "Весняний дощик"
ЯДС
Тема. Умови здорового способу життя
1. Працюй в режимі відео-уроку
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 82-83.
3 Виконай завдання в зошиті на с. 40.
4. Оціни свою роботу.
11.04.2022
ЯДС
Тема. Розвиток людини протягом життя
1. Пройди тест з теми "Органи чуття"
4. Виконай завдання в зошиті на с. 39.
5. Оціни свою роботу.
Математика
Тема. Ділення з остачею
1. Працюй у режимі відео-уроку
2. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті
3. Оціни свою роботу.
Літературне читання
Тема. Анатолій Качан "Зелений промінь"
Фізична культура
8.04.2022
Фізична культура
Математика
Тема. Рівняння на знаходження невідомого дільника
1. Працюй у режимі відео-уроку
2. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті3. Оціни свою роботу.
Українська мова
Тема.
1. Усно2. Письмово
3. Усно
4. Письмово
5. Усно
6. Оціни свої зусилля на уроці
Літературне читання
Тема. Діагностична робота. Читання мовчки "Добре слово"
1. Прочитай текст мовчки
Василь СУХОМЛИНСЬКИЙ
Добре слово
В однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах.
До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота". Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало — дівчинка вже ледве вставала з ліжка.
Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:
— Чогось їй не вистачає. А чого — і сам не можу зрозуміти.
Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі — столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила.
Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її. Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:
— Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці — щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.
Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.
— Ось чого не вистачало Олі, — сказав дід Опанас. — Доброго слова.
2. Перевір, як ти зрозумів/ла текст:
1) До якого жанру належить твір Василя Сухомлинського "Добре слово"?
А легенда Б казка В оповідання
2) Що трапилося з дівчинкою?
А загубилася Б застудилася В травмувалася
3) Хто лікував Олю?
А родичі Б сусіди В лікарі
4) Що принесла столітня прабабуся Надія?
А медові стільники Б лісові ягоди
В сердечне бажання
5) З'єднай частини речень:
Одного дня біля хворої доброго слова.
В Олиних очах зібралися всі родичі.
Олі не вистачало засяяла радість.
6) Поясни значення вислову ТАНУЛА НА ОЧАХ.
3. Оціни свою роботу:
Мені все вдалося.
Мені ще потрібно тренуватися.
Мені ще варто попрацювати.
7.04.2022
Українська мова
1. Усно
2. Письмово
3. Усно
4. Письмово
5. Оціни свою роботу
Математика
Тема. Діагностична робота "Позатабличне множення і ділення"
ЯДС
Тема. Органи чуття людини, їх значення.
1. Працюй в режимі відео-уроку
Образотворче мистецтво
6.04.2022
Математика
Тема. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове
1. Працюй у режимі відео-уроку
2. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті3. Оціни свою роботу.
Українська мова
Тема.
1. Усно2. Письмово виконай завд. №2. Спиши по одному реченню розповідному, питальному, спонукальному.
4. Оціни свою роботу
Літературне читання
Тема.
Оціни свою роботу
Фізична культура
Дизайн і технології
5.04.2022
Математика
Тема. Позатабличне множення і ділення. Самостійна робота. Тест
1. Виконай тест
Літературне читання
Оціни свою роботу на уроці
Вивчити вірш напам'ять
ЯДСТема. Головний і спинний мозок людини, їх значення
1. Виконай тест з теми "Органи кровообігу людини"
2. Працюй в режимі відео-уроку
3. Опрацюй матеріал підручника на с. 73-75Інформатика.
ЯДС 2 частина ст. 93 прочитати.
4.04.2022
Фізична культура
Тема. Повторення вивченого матеріалу
1. Працюй у режимі відео-уроку
2. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті3. Оціни свою роботу.
Літературне читання
Тема.
Оціни свою роботу
ЯДС
Тема. Органи кровообігу людини, їх значення. Запобігання захворюванням органів кровообігу
1. Виконай тест з теми "Органи дихання"
2. Працюй в режимі відео-уроку
1.04.2022
Математика
Тема. Закріплення вивченого матеріалу
1. Працюй у режимі відео-уроку
2. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті
3. Оціни свою роботу.
Українська мова
1. Усно
Письмово
3. Усно
4. Письмово
5. Усно
6. Оціни свою роботуЛітературне читання
Фізична культура
31.03.2022
Математика
Тема. Перевірка правильності виконання дії
1. Працюй у режимі відео-уроку
2. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті3. Оціни свою роботу.
Українська мова
Тема. Перевірка мовних знань та вмінь. Дієслово
Виконай тест
ЯДС
Тема. Органи дихання людини, їх значення. Запобігання захворюванням органів дихання.
1. Пройди тест з теми " Правила здорового харчування"
2. Далі працюй у режимі відео-уроку
3. Опрацюй матеріал підручника на с. 69-70
Образотворче мистецтво
Тема. Натюрморт на столі із предметів побуту. Стор. 84-85.
30.03.2022
Фізична культура
Тема. Перевірка правильності виконання дії множення
1. Працюй у режимі відео-уроку
2. Закріпи отримані знання, виконавши завдання в друкованому зошиті
3. Оціни свою роботу.
Українська мова
Тема. Розвиток мовлення /всі завдання виконай усно/
Тема.
Прочитай казку виразно.
Дизайн та технології
Тема. Виготовлення янголятка-оберега
29.03.2022
Математика
Тема. Розв'язання практично зорієнтованих задач
1. Навчаємося віртуально. Подивись відео-урок
2. Виконай аналогічні завдання в друкованому зошиті.
3. Оціни виконання завдань смайликом.
ЯДС
Тема. Правила здорового харчування
1. Виконай тест з теми "Органи травлення"
3. Опрацюй матеріал підручника на с. 65-66
Фізична культура
Літературне читання
Тема.
Математика
Тема. Перевірка правильності виконання дії ділення
2. Подивись відео-урок
2. Виконай аналогічні завдання в друкованому зошиті.
3. Оціни виконання завдань смайликом.
ЯДС
Тема. Органи травлення людини, їх значення
1. Виконай тест з теми " Скелет і м'язи"
2. Подивись відео з нової теми.
3. Закріпи набуті знання, опрацювавши матеріал підручника на с. 63-64.4. Виконай завдання в зошиті на с. 32
5. Оціни свою роботу
25.03.2022
Руханка
Тема. Задачі з пропорційними величинами (продовження)
1. Перевір свої навички множення і ділення, що зводяться до табличних
1. Яка рівність хибна?
А. 60 . 4 - 80 = 180
Б. 400 . 2 : 8 = 100
В. 40 . 3 : 10 = 12
2. У скільки разів число 800 більше від числа 200?
А. у 4 рази Б. у 40 разів В. у 20 разів
3. Яке число є розв’язком рівняння х . 40 = 120?
А. 4 Б. 5 В. 3
Упиши відповідні числа .
4. 300 : 100 . 20 = ... 600 : 30 + 80 =...
... : 8 = 50 900 : ... = 300
Упиши відповідні знаки.
5. 90 . 3 ... 270 800 : 4 ... 20 560 : 80 ... 70
6. Довжина скатертини 2 м 2 дм, а ширина - 1 м 8 дм. До країв скатертини пришили мереживо. Яка довжина використаного мережива? Порахуй. /Можна порахувати все усно/
2. Працюй разом з віртуальною вчителькою.
2. Виконай самостійно завдання з цієї теми в друкованому зошиті.
3. Якщо все зрозумів/ла, постав собі смайлик 👍, якщо важко далося -👎.
Українська мова
Все розібрати усно. Нічого в зошиті не писати.
Оціни свою роботу смайликом
Літературне читання
Тема.
Оціни свою роботу смайликом
24.03.2022
Математика
Тема. Задачі з пропорційними величинами
1. Працюй разом з віртуальною вчителькою.
2. Виконай самостійно завдання з цієї теми в друкованому зошиті.
3. Якщо все зрозумів/ла, постав собі смайлик 👍, якщо важко далося -👎.
Українська мова
Тема.
Письмово
Усно
Письмово завд. №3
Усно
Письмово за вибором
Оціни свою роботу: 😉, 😐
ЯДС
Тема. Скелет і м'язи людини. Їх значення. Запобігання захворюванням скелета та м'язів.
1. Пригадай матеріал попереднього уроку з теми " Шкіра. Значення шкіри". Пройди тест
Код доступу 1300426
2. Подивись відео-урок
3. Закріпи матеріал, опрацювавши с. 61-62 підручника.
4. Виконай завдання на с. 30-31 в зошиті.
5. Оціни свою роботу: вибери смайлик самостійно.
23.03.2022
Математика
Тема. Задачі з пропорційними величинами
1. Працюй разом з віртуальною вчителькою.
2. Виконай самостійно завдання з цієї теми в друкованому зошиті.
3. Якщо все зрозумів/ла, постав собі смайлик 👍, якщо важко далося -👎.
Українська мова
Тема.
1. Письмово2. Усно
3. Оціни свою роботу: 👌
Літературне читання
Тема.
1. Подискутуй з мамою
3. Підготуй виразне читання вірша.
4. Оціни своє читання за допомогою смайлика.
22.03.2022
Математика.
Тема. Ділення виду 48:3, 50:2, 840:3
1. Працюй разом з віртуальною вчителькою.
2. Виконай самостійно завдання з цієї теми в друкованому зошиті.3. Якщо все зрозумів/ла, постав собі смайлик 👍, якщо важко далося -👎.
ЯДС
Тема. Шкіра. Значення шкіри для організма людини. Догляд за шкірою
1. Пригадай матеріал попереднього уроку з теми "Організм людини". Пройди тест на платформі На урок.
2. Подивись відео-урок
3. Опрацюй матеріал підручника на с. 56-57.Літературне читання
Тема.
1. Працюй за презентацією
21.03.2022
Математика
Тема. Ділення 48:3, 460:2
1. Працюй разом з віртуальною вчителькою.
2. Виконай самостійно завдання з цієї теми в друкованому зошиті.
3. Якщо все зрозумів/ла, постав собі смайлик 👍, якщо важко далося -👎.
ЯДС
Тема. Організм людини
1. Подивись відео-урок
2. Закріпи матеріал, з яким познайомився у відео. Прочитай текст в підручнику на с. 54-55.
3. Попрацюй в зошиті на с. 27.
4. Якщо зрозумів/ла, з яких органів складається організм людини, постав собі смайлик 💑, якщо це важко зрозуміти -💏.
Літературне читання
Тема.
1. Працюй за презентацією
ЯДС
Тема. Використання матеріалів
1. Подивись відео-урок
11.02.2022
Математика
Тема. Закріплення умінь та навичок позатабличного множення і ділення /підготовка до контрольної роботи/
Виконати тренувальні вправи /рахуй усно/
Українська мова
Тема
1. Усно2. Придумай по декілька дієслів кожного часу /усно/
3. Усно
4. Письмово. Випиши дієслова за зразком:
Прийдеш (майб. час), ....
6. Усно
7. Письмово
8. Фото роботи надіслати на перевірку
10.02.2022
Математика
Тема. Співвідношення між мірами величин
1. Усний рахунок. Завд. № 170, 174, 175
2. Робота над зад. № 177
Нагадую , як записати умову:
1 к. на 1 день - 6 кг
6 к. на 10 дн. - ?
Розв'яжи по діях або виразом.
3. Розбери усно завд. № 173
4. Завд. № 176 - письмово.
5. Виконай авдання в зошиті на с. 19.
6. Фото роботи надіслати на перевірку.
Українська мова
Тема.
Письмово зробити тільки завд. 3 у впр. 246.
Фото виконаної роботи надішліть на перевірку
Образотворче мистецтво
09.02.2022
Математика
Тема. Ділення круглого числа на розрядне
1. Усний рахунок. Завд. №161, 166.
2. Розв'язати задачу № 162 діями та виразом. Умову не списувати.
3. Виконати завд. №163.
4. Розв'язати задачу № 164 по діях. Умову не списувати.
5. Розв'язати задачу № 168, склавши вираз. Умову можна не писати.
6. Приклади №169 розв'язати , записавши їх в два стовпчики.
7. Фото робіт надіслати на перевірку.
Українська мова
Тема.
3. Спиши 1 абзац, підкресли дієслова двома рисочками.
5. Виконай вправу.
6. Фото виконаної роботи надішліть на перевірку
Літературне читання
Тема.
Всі завдання виконати усно
19.11.2021
Українська мова. Розвиток мовлення.
Фіолетова п'ятниця. "Чи потрібні в сучасному житті вдячність і милосердя?"
Висловіть свої думки з цього питання в невеличкому творі або відео.
Твір надсилайте вчителю
Математика
Тема. Ознайомлення з числами в межах 199.
Перебіг уроку
1. Усні вправи. Виконати завд. № 433 - 436.
2. Завд. № 437 - письмово.
3. Розв'язати рівняння № 440 письмово.
4. Зад. № 441 розв'язати повністю.
5. Виконати завдання в друкованому зошиті на с. 42.
6. Фото робіт надіслати на перевірку.
Літературне читання
Фізична культура
18.11.2021
Образотворче мистецтво
Синій
четвер «Толерантність – це щирість».
Візміть участь у конкурсі малюнків «Життя цікаве та яскраве»
Фото робіт та як ви малюєте надсилайте.
Математика
Тема. Побудова кола
Перебіг уроку
1.Усний рахунок. Завд. № 407, 412, 413,
2. Завд. № 408 - усно
Пригадай, яка різниця між колом і кругом.
3. Завд. № 409 - повчись креслити коло.
4. Зад. № 410 - розв'яжемо разом
1) 24 : 4 = 6 (см) - сторона квадрата;
2) 6 х 3 = 18 (см) - периметр трикутника.
5. Завд. № 414, 415 - письмово
6. В друкованому зошиті закінчи виконувати завдання на с. 41
7. Фото виконаних робіт надішли на перевірку.
Українська мова
1. Усно
2. Письмово
3. Усно
3. Письмово
4. Усно
6. Письмово
7. Фото роботи надішли на перевірку
Я досліджую світТема. Грунт. Склад і утворення грунту.
Перебіг уроку
1. Подивись відео-урок
2. Закріпи набуті знання. Опрацюй с.90 - 91 підручника
3. Заповни в зошиті с. 40
4. Фото робіт надішли на перевірку
17.11.2021
Українська мова
1. Усно
2. Письмово
3. Усно
4. Усно.
5. Письмово
6. Фото виконаної роботи надішли на перевірку.
16.11.2021
Матемаа
Тема. Закріплення таблиці ділення на 9
Перебіг уроку
1. Усний рахунок. Завд. № 386, 387, 394
2. Завд. № 388 - письмово
3. Завд. № 389 - розбери, як складається вираз до задачі поступово /усно/
4. Зад. № 390 - розв'яжи повністю з поступовим складанням виразу /аналогічно попередній задачі/
5. Завд. № 391 - письмово
6. Зад. № 392 - по діях або виразом /письмово/.
7. Завд. № 395 - знайди значення виразу, при а=36.
8. Фото виконаної роботи надішли на перевірку
Літературне читання
Тема. Позакласне читання. Кольоровий тиждень толерантності. Зелений вівторок. Дружба - це ти і я, дружба - це наша шкільна сім'я.
1. Прочитай, яке значення має слово ТОЛЕРАНТНІСТЬ в різних мовах світу.
В англійській мові - це готовність і здатність без протесту сприймати особистість або подію.
У французькій - повага свободи іншого, його способу думки, поведінки, політичних і релігійних поглядів.
У китайській - уміння дозволяти, допускати, проявляти терпимість до інших.
В арабській - прощення, поблажливість, схильність до інших.
В перській - терпіння, витривалість, готовність до примирення.
2. Знайди і надішли фото своїх шкільних друзів. Як ви разом навчаєтесь, відпочиваєте, працюєте...
3. Візьми участь у обговоренні ситуацій "На мою думку...". Вибери ситуацію і запропонуй її вирішення. Поділися своїми думками з однокласниками.
4. Не забувай, що колір цього дня - зелений.
5. Фото, відео надсилай учителю для створення медіа-продукту.
Я досліджую світ
Тема. Корисні копалини, їх види. Використання та охорона корисних копалин. Ознайомлення з корисними копалинами
Перебвг уроку
1. Переглянь відео-урок
2. Закріпи отриманий матеріал, опрацюй с. 87-89 підручника
3. Виконай завдання в зошиті на с. 38-39
4. Фото виконаної роботи надішли на перевірку.
15.11.2021
Я досліджую світ
Тема. Гірські породи, їх властивості. Порівняння властивостей гірських порід
Перебіг уроку
1. Переглянь відео-урок
2. Закріпи отриманий матеріал, опрацюй с. 83-84 підручника
3. Виконай завдання в зошиті на с. 37
4. Фото виконаної роботи надішли на перевірку.
Математика
Тема. Закріплення таблиці ділення на 9.
Перебіг уроку
1. Усний рахунок. Завд. № 377, 378, 380,383
2. До зад. № 379 скласти вираз
3. Розв'яжемо зад. №380 двома способами разом /усно/:
Задача 380
Було - 8 п.
Привіз - ?, у 2 рази більше, ніж було
Забрав - 7 п.
Залишилося - ?
Розв'язання
1 спосіб
1) 8 х 2 = 16(п.) - привіз;
2) 8 + 16 = 24(п.) - стало;
3) 24 - 7 = 17(п.) - залишилося.
2 спосіб
1) 8 - 7 = 1(п.) - залишилося;
2) 8 х 2 = 16(п.) - привіз;
3) 16 + 1 = 17(п.) - стало.
Відповідь: 17 полярників.
4. Завд. № 384, 385 - письмово
5. Виконай завдання на с. 40 в друкованому зошиті.
6. Фото виконаних робіт надішли на перевірку.
Українська мова
3. Усно
4. Письмово тільки завд.2
5. Письмово тільки завд. 2.
6. Усно
7. Фото виконаної роботи надішли на перевірку.
Фізична культура
12.11.2021
Українська мова
1. Письмово
2. Усно
3. Письмово
4. Усно
5. Письмово виконати завд. №1
6. Усно
7. Письмово
8. Фото роботи надішли на перевірку.
11.11.2021
Математика
Тема. Закріплення вивченого матеріалу
Перебіг уроку
1. Усний рахунок. Завд. № 359 - 360, 360 - 366.
2. Зад. № 361 - письмово, умову дивись в підручнику.
3. Зад. № 368 - письмово, повністю.
4. Завд. № 367 - письмово.
5. Фото виконаних робіт надішли на перевірку.
Українська мова
2. Усно
3. Письмово
4. Усно
5. Фото виконаної роботи надішли на перевірку.
Я досліджую світ
Тема. Повітря. Властивості повітря.
Перебіг уроку
1. Переглянь відео-урок
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 81-82.
3. Спробуй зробити досліди, які показані в відео /за бажанням/.
10.11.2021
Українська мова
2. Прочитай текст з вказаними позначками
9.11.2021
Математика
Тема. Таблиця множення числа 9. Задачі на знаходження різниці двох добутків.
Перебіг уроку
1. Усний рахунок. Завд. № 339 - 341, 345, 347.
2. Закріпи знання таблиці множення на 9. Завд. № 342 - письмово.
3. Переглянь відео "Задачі на знаходження різниці двох добутків".
4. Склади тільки вираз до зад. № 344 /письмово/.
5. Задачі № 346, 349 розв'яжи за вибором повністю з умовою.
6. Виконай завд. № 1-4 в друкованому зошиті на с. 37. Завд. № 5, 6 - за бажанням.
7. Фото виконаних робіт надішли на перевірку.
Літературне читання
1. Прочитай прислів'я згідно різних інтонації.
2. Прочитай статтю про життя видатного українця.
4. Підбери інформацію з книги, журналу, Інтернет-видання про
8.11.2021
Я досліджую світ
Тема. Колообіг води в природі
Перебіг уроку
1. Подивись відео-урок
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 74-75.
3. Виконай завдання на с. 35 в друкованому зошиті.
4. Спробуй скласти казку про мандрівку краплинки води з поверхні океану за допомогою схеми колообігу в підручнику /за бажанням/.
5. Розкажи свою казку однокласникам /запиши відео/ за бажанням.
6. Фото роботи в зошиті та відео надішли вчителю.
МатематикаТема. Закріплення вивченого матеріалу
Перебіг уроку
1. Усний рахунок. Завд. № 331, 333, 335.
2. Завд. № 332 - подивись, як правильно записати поступове складання виразу /усно/.
Задача
1 тар. - 2 ябл. і b ябл.
7 тар. - ?
Розв'язання
1) 2 + b (ябл.) - на 1 тарілці;
2) (2 + b) х 7 (ябл.) - на 7 тарілках.
b = 7
(2 + b) х 7 = (2 + 7) х 7 = 63 (ябл.)
Відповідь: (2 + b) х 7 яблук, 63 яблука.
3. Зад. № 338 розв'яжи письмово /дивись, як треба оформити запис в попередній задачі/.
4. Завд. № 334, 337 виконай письмово.
5. Виконай завдання на с. 36 в друкованому зошиті.
6. Фото робіт надішли на перевірку.
Українська мова
1. Пригадай, що доброго ти сьогодні вже зробив?
2. Усно3. Працюй в зошиті.
4. Усно
Фізична культура
5.11.2021
Фізична культура
Літературне читання
Тема. Анатолій Житкевич "Я слухаю - співає Соломія"
Перебіг уроку
І. Працюй за презентацією
2. Послухай і ти, як співала Соломія Крушельницька
Математика
Тема. Рівняння за знаходження невідомого від'ємника
Перебіг уроку
1. Усний рахунок. Потренуйся на тренажері у знанні таблиці ділення на 8.
2. Подивись відео, як розв'язувати рівняння за знаходження невідомого від'ємника
3. Розв'яжи рівняння № 325 в зошиті.
4. Зад. № 326 розв'яжи за планом по діях /умову не переписуй/
5. Зад. № 329 розв'яжи повністю з умовою аналогічно.
6. Виконай завдання на с. 35 в друкованому зошиті.
7. Фото виконаних робіт надішли на перевірку.
Українська мова
Тема. Словотворчі вправи з використанням префіксів
Перебіг уроку
І. Працюй за презентацією
1. Письмово
2. Усно
ІІ. Фото виконаної роботи надішли на перевірку.
4.11.2021
Українська мова
Тема. Префікс. Словотворча роль префіксів
Перебіг уроку
І. Працюй за презентацією
5. Усно
6. Письмово
ІІ. Фото виконаної роботи надішли на перевірку.
Тема. Таблиця ділення на 8. Продуктивність праці
Перебіг уроку
1. Усний рахунок. Завд. № 314, 315, 316, 317.
2. Ознайомтеся з продуктивністю праці /усно/ в завд. № 318, 319.
3. Зад. № 320 з буквеними даними - розглянь усно.
4. Письмово виконай завд. № 321, 322.
5. Попрацюй в друкованому зошиті на с. 34.
6. Фото виконаної роботи надішли на перевірку
Я досліджую світ
Тема. Вода в природі. Різноманітність водойм. Три стани води
Перебіг уроку
1. Подивись відео-урок
3. Виконай завдання в друкованому зошиті на с. 34
4. Фото виконаної роботи надішли на перевірку.
3.11.2021
Фізична культура.
Українська мова
Тема. Узагальнення та систематизація знань з теми "Корінь слова"
Перебіг уроку
І. Працюй за презентацією
1. Усно
2. Письмово
3. Списати речення за вибором.
4. Письмово
5. Перевір себе /усно/
ІІ. Фото виконаної роботи надішли на перевірку.
Дизайн і технології
2.11.2021
Я досліджую світ
Тема: Речовини, їх різноманітність, властивості та застосування.
Перебіг уроку
1. Подивись відео-урок
2. Опрацюй матеріал на с. 68-70 підручника.
3. Заповни с. 32-33 друкованого зошита.
4. Фото виконаної роботи надішли на перевірку.
Літературне читання
Тема. Петро Осадчук "Попід гору в'ється річка"
Перебіг уроку
1. Працюй за презентацією
2. Читати вірш виразно
Тема. Задачі з буквеними даними.
Перебіг уроку
1. Усний рахунок. Завд. № 296-298.
2. Опрацюй /усно/ пояснення в підручнику, які це задачі з буквеними даними. Завд. № 299.
3. Подивись відео і потренуйся розв'язувати такі задачі
5. В друкованому зошиті виконай завдання на с. 33
6. Фото робіт надішли на перевірку.
1.11.2021
Фізична культура
Математика
Тема. Закріплення вивченого матеріалу
Перебіг уроку
1. Усний рахунок: № 288, 291, 292, 295.
2. Розв'яжи зад. №290 за умовою
У 1 машини Кількість Всього
Вантажівка ?, в 5 разів більше ?
на ?
Велосипед 2 к. 4 м. ?
3. Впр. 289, 293, 294 - письмово.
4. Фото виконаної роботи надішли на перевірку.
Українська мова
Тема. Дзвінкі приголосні звуки в кінці складу перед глухими і в кінці слова.
Перебіг уроку
1. Працюй за презентацією:
Письмово
Усно
Письмово
Усно
2. Фото роботи надішли на перевірку.
Я досліджую світ
Тема. Нежива природа. Різноманітність тіл неживої природи та їх властивості.
Перебіг уроку
1. Подивись відео-урок
2. Опрацюй матеріал підручника на с. 62-64
3. Заповни с. 31 друкованого зошита.
4. Фото виконаної роботи надішли на перевірку.
Немає коментарів:
Дописати коментар